Прийдешня стратегія спирається на фундамент, закладений старими частинами HoMM, і додає в формулу дещо новеньке. Наприклад, гравці зможуть краще контролювати розвиток героїв і фракцій за допомогою, наприклад, унікальних навичок фракції. Також артефакти даватимуть більше бонусів, якщо екіпірувати кілька предметів з одного набору. У істот тим часом з'явилися другорядні вміння, які можна натискати, коли заповниться нова шкала енергії. Приміром, у юнітів Підземелля активуються спеціальні бойові стійки, а грабіжники могил зуміють закликати скелетів.
У Olden Era повернуться гільдії магів, але видавати заклинання вони будуть менш випадковим чином, ніж це було в Heroes of Might & Magic III. Мовляв, якщо в одиночній кампанії «трійки» з цим ще можна було змиритися, то в мультиплеєрі подібний рандом міг зіпсувати все проходження.
Дія Olden Era відбувається на Енроті та вперше на континенті Джадам — раніше в іграх HoMM траплялися лише його згадки. Займатися доведеться вже звичними речами: досліджувати фентезійний світ, відбудовувати міста, збирати ресурси, збирати війська і битися з натовпами міфічних істот і арміями ворогів. Грати можна наодинці в нелінійній сюжетній кампанії та на згенерованих картах, а також із друзями в мережевому режимі. За допомогою редактора карт вийде зварганити власну історію.
Сюжет Olden Era розповість про тендітний союз фракцій, який змушений протистояти Рою. Ці комахоподібні істоти потрапили під владу демона з Інферно, який жадає завоювати весь світ.
Приготували й кілька режимів гри:
Heroes of Might & Magic: Olden Era запуститься в ранньому доступі Steam другому кварталі 2025-гоу. У Early Access будуть доступні ключові геймплейні механіки та істотна частина історії. Очікується, що тайтл просидить у