Інді-розробник Алекс Массе (Alex Massé) разом зі своєю командою продовжує виліплювати з Paralives щось схоже на симулятор життя. У Patreon-пості, який нещодавно став доступним усім охочим, девелопер розповів про автономну поведінку віртуальних чоловічків та першу причину для їхньої загибелі.
За словами Массе, частину дій у Paralives персонажі виконуватимуть самостійно. До списку увійшли похід на роботу та задоволення гострих потреб (на кшталт необхідності відвідати туалет або поспати). Також «пара», як називають чоловічків розробники, зможуть знайти собі заняття, якщо їм нема чого робити: візьмуть до рук книжку, включать телевізор чи щось інше. Пара автоматично загине, якщо його чи її шкала голоду досягне критичної позначки. Смерть може настати і з інших причин, які не озвучила команда.
Якщо користувачам захочеться контролювати кожен крок підопічних, систему автономності можна вимкнути. «Однак деякі події відбуватимуться автоматично попри все. Наприклад, смерть вашого героя з голоду, якщо ви замурували його в порожній кімнаті», - уточнив Массе.
Демонстрація системи автономності та смерті пари.
Як демонстрацію девелопер створив дві пари і помістив їх у різні умови: у Кім є доступ до холодильника, а Роджер залишився без нього. Коли рівень голоду опустився до нижньої планки, система автономності скомандувала дівчині підкріпитись. Однак для її сусіда гра нічого не змогла запропонувати. Через якийсь час без їжі система визнала, що Роджер не мешканець, тому відправила вусана на той світ.
У майбутньому колектив має намір прописати більше дій, які зможуть пара виконувати самостійно. Наприклад, навести лад у будинку або почати грати на музичному інструменті, якщо це дозволяє рівень навички. «Також я з нетерпінням чекаю, коли