У спільноті Overwatch 2 зі старту гри з'явилися скарги на вибір гравців у рейтинговому режимі. Співробітники Blizzard нарешті визнали проблему та пообіцяли виправити матчмейкінг у третьому сезоні.
Аарон Келлер (Aaron Keller), гейм-директор Overwatch 2, випустив блог, в якому розповів про плани щодо покращення проекту. Він визнав, що чинна система матчмейкінгу не справляється зі своїм завданням. До матчу потрапляли гравці з однаковим видимим рівнем майстерності, але різними реальними навичками.
Келлер пообіцяв, що розробники внесуть зміни до системи на старті третього сезону, а також продовжать її покращувати у четвертому. Також девелопери переглянуть роботу бойової перепустки — вони звернули увагу на скарги гравців, які не встигають дістатися бажаних предметів.
Крім того, редагування внесуть у механіку збереження запасу ультимативної здатності при зміні героя — з третього сезону можна буде перенести лише 25% шкали.