Нещодавно дизайнер квестів Cyberpunk 2077 Павло Саско (Pawel Sasko) провів стрім, під час якого відповів на критику проекту – люди вважають, що Кіберпанк занадто лінійний. На думку фахівця, гра все ж таки надає «божевільний обсяг» варіативності.
Саско впевнений, що основна причина скарг полягає у завищених очікуваннях геймерів. Особливо на тлі варіативності в The Witcher 3 користувачі чекали таких же помітних наслідків від прийнятих рішень у Cyberpunk 2077.
Павло Саско
Головним сюжетним гілкам також дісталося на горіхи. На їхній захист дизайнер уточнив, що найнелінійніша з них — лінія з Такемурою. Його смерть значно впливає на історію, але, як тільки геймери дізналися, що його можна врятувати, це стало практично вибором без вибору. «Таким чином, у головах гравців хід квесту перетворився на щось лінійне. Хоча це зовсім не так», - нарікає девелопер. Адже є й невеликі місії, які впливають на оточення та історію в меншому масштабі.
Далі Саско говорить про сприйняття нелінійності, мовляв, кожен бачить її по-своєму. Якщо геймери чекали розвилок на кшталт фіналу DLC Blood and Wine або навіть у стилі другого «Відьмака», то розробники дивляться на нелінійність ширше.
Павло Саско
Тим часом CD Projekt RED продовжує працювати над доповненням Phantom Liberty — його випустять колись 2023 року. За словами розробників, проект стане найбільшим DLC в історії компанії.