Свіже оповідання під назвою «Вічні воїни людства» висвітлило непросту долю Мандрівників — людей, які заради захисту всього виду мусять красти технології у більш розвинених інопланетян, яких кличуть Небожителями. Завжди є шанс, що, вирушаючи на місію, Мандрівник уже не зустріне ні рідних, ні товаришів по службі через ефект розтягування часу під час проходження через браму. Для Мандрівника може минути всього кілька годин, але в рідному світі вже минуть десятиліття.
Кожен, хто наважиться стати на цей шлях, має готувати себе до самотності. «Найбільш несамовите - це коли ми повертаємося і виявляємо, що наш рідний світ пограбований або зруйнований. Жахи, які відбуваються за нашої відсутності, притупляють будь-які успіхи, яких ми досягаємо», — йдеться в оповіданні. Однак люди змогли уникнути вимирання на Землі, тому не мають наміру опускати руки, «щоб зрештою піти тихо».
Прибульці сприймають людство як релікт минулого, якого потрібно позбутися. Тому головна зброя Homo sapiens у боротьбі за своє виживання — це цілеспрямованість, віра в перемогу, мужність і відданість. Мандрівники спрямовують свої серця проти інтелекту інопланетян, щоб перехитрити їхні інновації.
Це вже шоста за рахунком розповідь у пролозі, що оповідає про всесвіт Exodus. Головне завдання цих уривків — змалювати геймерам передісторію гри і пояснити, як людство дійшло до ситуації, в якій опинилося.
Щодо концептів, на них зображені напівзруйновані споруди, в яких Мандрівники сподіваються відшукати технології Небожителів. Також на шляху авантюристів можуть стати озброєні людиноподібні роботи.
Дати виходу у Exodus все ще немає, зате відомі платформи — ПК, PlayStation 5 і Xbox Series. Гра робиться на основі Unreal Engine 5, а роль одного з персонажів у ній