Напередодні преса оприлюднила прев'ю Star Wars Outlaws. Якісь журналісти загалом відгукувалися про гру позитивно, але знайшлися й ті, кому вона здалася застарілою і занадто схожою на серію Uncharted. Творчий керівник проекту Джуліан Геріті (Julian Gerighty) прокоментував деякі висловлювання з матеріалів і розповів трохи більше про пригоду. Наприклад, про вирізану механіку плавання.
У розмові з VGC Геріті зізнався, що сам ще не ознайомився з прев'ю, тому про негативні твердження він дізнався від співрозмовників. Головне з цієї теми:
Джуліан Геріті
Джуліан Геріті
Свіжий геймплей.
Деякі журналісти висловили побоювання, що Star Wars Outlaws може виявитися занадто розтягнутою. Цієї теми творчий керівник торкався раніше, але не посоромився розповісти про питання ще раз. Outlaws, за словами Геріті, вийде завершити за 30 годин, а в любителів пилососити всі локації гра займе 50-60 годин.
Джуліан Геріті
Як заявив Джуліан, початкова версія гри вже має бути захопливою, амбітною та досяжною. «Дуже важливо переконатися, що всі, хто працює над тайтлом, рухаються в одному напрямку і до однієї й тієї самої мети», - підкреслив керівник. У випадку з Outlaws початкова версія збереглася приблизно на 95 %. Щось додали зверху, а інше довелося переробити або зовсім вирізати, але до такого вдавалися вкрай рідко.
Наприклад, Ubisoft Massive була змушена відмовитися від можливості плавати. Механіка була присутня у двох перших версіях пітчу, але відділ анімації заявив, що задум не вдасться втілити в життя через масштаб проєкту. З іншого боку, в Outlaws пробралися аркадні автомати та міні-ігри, яких у початкових планах не було.
Star Wars Outlaws стартує 30 серпня на ПК, PlayStation 5 і Xbox Series, включно з підпискою Ubisoft+. Золоте й ультимативне