На YouTube-каналі The Burnettwork вийшло інтерв'ю з колишнім співробітником Respawn Мохаммадом Алаві (Mohammad Alavi). Нагадаємо, він працював у студії з самого її заснування і віддав компанії більше десяти років життя. У бесіді дизайнер розповів про виробництво та тиху смерть Titanfall 3 від рук самих девелоперів.
Оповідання він почав з релізу другої частини Titanfall. Мовляв, гра вийшла і наробила галасу, тож команда задумалася про триквел.
Мохаммадом Алаві
У той же час відділ, який займався мультиплеєром, зіткнувся із проблемами. Команда намагалася зробити онлайн-режими доступнішими, оскільки багато користувачів не прагнули грати в мультиплеєр тієї ж Titanfall 2 на постійній основі. «Всі у відділі просто вмирали», - поділився Алаві.
Але зрештою на скасування триквела вплинула саме поява Player Unknown's Battlegrounds. Вона стягнула багатьох із Respawn, через що перед колективом виникла дилема — зробити просто покращену версію Titanfall 2 або зайнятися по-справжньому новою грою, схожою на PUBG. Так студія вирішила кинути сили на Apex Legends, відмовившись від Titanfall 3. «Не зрозумійте мене неправильно, я завжди думатиму про цю Titanfall, що не відбулася. Але залишити її було вірним рішенням», - зізнався дизайнер.
Якщо вірити Алаві, коли розробники відмовилися від триквела, вони не повідомляли про це Electronic Arts. Команда тримала все таємно ще приблизно півроку, щоб встигнути підготувати демонстраційний прототип Apex Legends. Дизайнер шкодує лише про те, що його не було в кімнаті, коли Respawn нарешті повідомила EA про відміну Titanfall 3.
Мохаммадом Алаві
Але, зрештою, все склалося вдало. Публіка та критики тепло прийняли Apex Legends, а Алаві ще якийсь час пропрацював у Respawn. Фахівець покинув студію у