Напередодні BioWare провела сесію запитань і відповідей в офіційному Discord-каналі. Шанувальників цікавило все: від віку Рука з Dragon Age: The Veilguard до татуювань. Також геймери запитали про поведінку камери в «На варті Завіси». Переживати не варто — фахівці все владнали.
Нагадаємо, у деяких ситуаціях внутрішньоігровий оператор з Dragon Age: Inquisition вибирав не найвдаліші ракурси. Тому часто виходило так, що під час діалогів головний герой перегороджував співрозмовника, а повернути камеру не виходило. Зрештою спільнота самостійно вирішила проблему, змайструвавши спеціальний мод.
Кандидат на премію «Золота малина» в галузі операторської роботи.
Якщо вірити творчому керівнику гри Джону Еплеру (John Epler), такі проблеми не торкнуться Dragon Age: The Veilguard. У тайтлі все ще присутні подібні бесіди, але для них буде використовуватися «більш традиційна камера з видом з-за плеча».
Слідом Еплер видав щиросердне зізнання: камера, що збунтувалася в "Інквізиції", — його рук справа. На момент розробки гри він виступав як кінематографічний дизайнер і створив для DAI «просту систему розмов», яка виконала своє завдання. Однак він знає, що гравцям вона, м'яко кажучи, не дуже сподобалася - BioWare «чітко почула думку спільноти з приводу камери».
Тему камери зачепило і видання Edge в бесіді з фахівцями BioWare. Оскільки The Veilguard більше орієнтована на екшен, у ній не буде тактичної камери. За словами того ж Еплера, тактична камера створює багато проблем з оточенням. Наприклад, у Inquisition через це довелося не допускати битв усередині приміщень. «Ми були б змушені докласти надто багато зусиль, щоб змусити тактичну камеру працювати в таких умовах», - поділився Еплер.
Крім того, тактична камера втратила свою важливість,