Braid - знакова гра для історії індустрії, оскільки стала однією з перших по-справжньому успішних інді-проектів у сучасному сенсі цього слова. Але культовий статус їй не допоміг: продажі у свіжого перевидання виявилися жахливими.
Про це керівник гри Джонатан Блоу (Jonathan Blow) розповідав на своїх стрімах. Витяг із кількох коментарів розробника привів канал Blow Fan.
На іншому стрімі Блоу поставили запитання: «Чи допомогло Braid те, що тепер вона вийшла в тому числі на платформах Sony?» (оригінал спочатку був доступний тільки на Xbox 360 і дістався до інших пристроїв зі значними затримками).
Ще одна деталь, якою поділився Блоу, - на його думку, виставки не працюють як інструмент для просування гри. Вони цінні іншим: по-перше, розробники бачать, як люди грають у їхню гру і можуть зібрати відгуки від пересічних користувачів, а по-друге, це хороший фінальний термін для внутрішніх процесів. Наприклад: «У нас через місяць виставка, тому давайте зберемося і відполіруємо нашу гру як слід».
Наразі Блоу працює над власною мовою програмування — Jai. Вона призначена для творців відеоігор і прагне надати більше функціональності за меншу кількість коду. Але через провал перевидання Braid над Jai зараз ніхто повноцінно не працює (мабуть, крім самого Блоу).
Braid, Anniversary Edition пропонує поліпшену графіку і звук, новий світ з додатковими головоломками, а також великі коментарі розробників на такому прискіпливому рівні, який в іграх зустрічається дуже рідко.
У Anniversary Edition 94 % позитивних відгуків у Steam, але продажі, якщо вірити оцінкам із сервісу SteamDB, перебувають у розкиді приблизно від 20 000 до 100 000 копій.