Для майбутньої Avatar: Frontiers of Pandora студія Massive Entertainment вибрала вигляд із очей персонажа; ракурс від третьої особи включається тільки під час польотів і верхової їзди. Сайт IGN поговорив з розробниками про тому, чому вони зупинилися саме на цьому варіанті.
Як пояснив творчий керівник гри Магнус Янсен (Magnus Jansen), вид від першої особи краще працює на атмосферу:
«Ми хочемо, щоб ви наблизилися до природи, яка певною мірою виступає головним героєм гри, а кращий спосіб досягти цього — використовувати режим від першої особи», — додала гейм-директор Дітте Дінфельдт (Ditte Deenfeldt).
Що до ситуацій, коли протагоніст літає і їздить верхи на тваринах, то тут підрозділ Ubisoft вважав ракурс від третьої особи більш вдалим. Помічник гейм-директора Дрю Рекнер (Drew Rechner) зазначив, що розширений кут огляду дозволяє гравцеві розглянути більше деталей — від гілок і листя до води, що стікає з крил ікрана, коли той мчить через водоспад.
Чому не дати користувачеві можливість перемикатися між камерами? За словами Дінфельдт, тоді команді довелося створювати два комплекти анімацій. Massive віддала перевагу детальнішому опрацюванню одного набору рухів — наприклад, герой правдоподібно розсуває траву і гілки.
Нарешті, вигляд із очей підкреслює, що ми граємо за триметрового аборигена на’ві, заявив Магнус Янсен:
Avatar: Frontiers of Pandora запуститься 7 грудня на ПК, PlayStation 5 і Xbox Series.