Чим ближче реліз Wo Long: Fallen Dynasty, тим більше на порталі IGN з'являється ексклюзивних матеріалів про нову гру від студії Team Ninja. Цього разу можна переглянути повноцінне прев'ю проекту та трейлер, присвячений сюжету.
На перший погляд екшен Wo Long: Fallen Dynasty не дуже відрізняється від інших соулслайків. Бій з босами присутні, багаття стали прапорами, а вороги відроджуються після кожного вашого відпочинку.
Однак, як зазначає автор IGN після п'яти годин гри, розробникам вдалося освіжити багато аспектів жанру. Насамперед у вічі впадає система бойового духу — ранг моралі. Цей показник є як у персонажа гравця, так і у кожного супротивника.
Мораль підвищується під час вбивства ворогів. Чим вище ранг ворога, тим більше підніметься ваш ранг у разі перемоги над ним. А кожна поразка впливає на показник головного героя негативно.
Якщо щоразу вбивати одного і того ж ворога, рано чи пізно його ранг впаде так низько, що він перестане приносити гравцеві користь. Така система заохочує дослідження локацій у пошуках сильніших супротивників. До того ж це зводить нанівець прокачування на слабких суперниках у більш-менш безпечних умовах.
Битва з босом.
Система рангів моралі впливає і на прапори. Кожна відкрита контрольна точка підвищує стійкість героя. Ранг моралі не може опуститися нижче за показник стійкості. Крім того, деякі прапори розташовані в секретних місцях або охороняються серйозними супротивниками, що також заохочує дослідження. Щоправда, такі прапори не дозволяють відпочивати.
При цьому класичний прогрес за рівнями нікуди не поділася. За вбивство ворогів дають Ці, яку можна витрачати на покращення зброї, прокачування навичок і не тільки.
Ключова механіка у бойовій системі Wo Long: Fallen Dynasty – відхилення