Команда Nightdive приклала руку до перевидань багатьох класичних ігор на кшталт Quake і Turok. Користувацькі оцінки всіх подібних проектів студії тримаються в районі 90% у Steam. Blade Runner: Enhanced Edition мала поповнити тріумфальний список Nightdive , але щось пішло не так.
Про причини невдачі ремайстера розповіли керівник з бізнес-розвитку студії Ларрі Куперман (Larry Kuperman) та провідний продюсер гри Дімітріс Яннакіс (Dimitris Giannakis) в інтерв'ю для PCGamesN. У бесіді Куперман називає провал Blade Runner: Enhanced Edition «смертю від тисячі порізів» — на релізі проект страждав від безлічі дрібних недоробок, які зіпсували враження гравців.
За словами девелоперів, оновлена версія Blade Runner потрапила у скрутну ситуацію через низку проблем. Найголовнішою з них виявилася відсутність вихідного коду — команді довелося вдатися до зворотного інжинірингу і перезбирати все з нуля. Якщо вірити Яннакісу, на це пішли тисячі годин.
Скрытое содержимое
Також труднощів підкинув пристрій Blade Runner. Тестувальникам довелося шукати помилки значно довше через випадкову генерацію подій — за однакового проходження геймер може зіткнутися з різними наслідками. Крім того, проект використав передові для 1997 року технології — все на екрані виглядало двомірним, але насправді рендерів у 3D.
Дімітріс Яннакіс
Свою лепту зробив і коронавірус — багато співробітників відділу тестування відлучалися від роботи, щоб відновитися після хвороби. А сам Яннакіс тим часом переїжджав з однієї країни до іншої.
Скрытое содержимое
Nightdive приурочила реліз ремайстра до сорокарічного ювілею «Того, хто біжить по лезу» — Куперман визнав, що це було помилкою. «Відповідальність за вибір дати виходу і за те, що її не змінили, на 100% лежить на