Фанатів Baldur's Gate III розбурхала новина, що у грі буде 17 тисяч кінцівок. Ведучий сценарист Larian Studios Адам Сміт (Adam Smith) поспішив пояснити, звідки взялося таке число і чим різні варіанти відрізняються один від одного. Також настигли подробиці про віковий рейтинг гри.
Все почалося з ролика команди контентмейкерів під назвою Fextralife, який побував на тій же презентації Panel From Hell з ведмедем, пограв у передрелізну версію гри та поспілкувався з розробниками. Сценарист студії Кристал Дінг (Chrystal Ding) розповіла йому про 17 тисяч варіантів кінцівки. Цифра взята не зі стелі. Дінг останні шість місяців працювала лише над опрацюванням усіх можливих фіналів.
Однак у Мережі не було ясності, чим зумовлено таке велике число? Роз'яснити ситуацію прийшов провідний сценарист Адам Сміт.
Адам Сміт
Кількість варіантів у сцені Detroit: Become Human.
Кількість варіантів у сцені Baldur's Gate III.
Адам Сміт
Сміт наголосив, що важливу роль відіграє інформація. Гравець може брехати оточуючим про свої мотиви та вчинки, що породжує додаткові варіанти розвитку подій та стосунків. Улюблений стиль проходження Адама — прагматичне зло, яке маніпулює людьми, залежно від власних інтересів.
На території США та Канади Baldur's Gate III отримала віковий рейтинг M від спеціалістів Entertainment Software Rating Board (ESRB). Тобто проект призначений для осіб віком від 17 років.
Larian Studios вдалося уникнути рейтингу R для своєї гри через відсутність наочних сцен сексу. У грі будуть сцени з роздяганням, демонстрація геніталій, персонажі можуть ковзати руками у бік промежини або схилитися над пахом партнера. Але сцен із безпосередньою демонстрацією процесу — не буде. У такі моменти камера кінематографічно змінить ракурс або