Так як у Payday 3, як і раніше, барахлити матчмейкінг, Starbreeze може прибрати вимогу про обов'язкове підключення гри до Інтернету. Про це та інше розповів голова студії Тобіас Сьоґрен (Tobias Sjögren).
Payday 3 - мережевий бойовик з геймплеєм, заточеним під командну взаємодію. Грати можна як із живими геймерами, так і з ботами. У випадку з останніми підключення до Інтернету не таке вже й важливо, але проблеми зі з'єднанням часом не дозволяють грати навіть у цьому режимі.
Нещодавно Сьоґрен поділився, що Starbreeze продовжить покращувати роботу серверів, а у свіжій заяві студії вже йдеться про можливу відмову від постійного з'єднання з Інтернетом для третьої частини.
З повідомлення студії
За словами розробників, у вихідні неназваний партнер випустив нову версію ПЗ для серверів. Це підвищило їхню продуктивність, але розхитало стабільність підключень. Стороння компанія продовжує битися над цим лихом, уточнили в Starbreeze. Сама студія тим часом розглядає власні варіанти вирішення проблеми – серед них як короткострокові, так і довгострокові. Наприклад, команда може звернутися до іншої фірми для організації матчмейкінгу. Також у студії точаться розмови про впровадження офлайн-режиму.
Тобіас Шегрен
Нагадаємо, Payday 3 вийшла 21 вересня на ПК, PS5 та Xbox Series, включаючи Game Pass. Преса та рядові гравці в один голос скаржаться на паршивий матчмейкінг, малий обсяг контенту та інше. Через це користувальницький рейтинг екшену в Steam опустився до 33%.