Prey 2017-го не повинна була називатися Prey. Якщо ви дивилися документалку NoClip, то знаєте про це, але свіжі подробиці ніхто не скасовував!
Рафаель Колантоніо (Raphaël Colantonio), засновник Arkane Studios, побував у підкасті The AIAS Game Maker's Notebook. Там він розповіла, що творці Prey 2017 не хотіли, щоб гра запозичила назву.
Однак зробити це їх змусила Bethesda .
Рафаель Колантоніо
Розробник додав, що ненавидить брехати, тому йому було ніяково говорити пресі, що він хоче попрацювати над франшизою Prey.
Bethesda розраховувала, що назва допоможе у просуванні гри. Колантоніо одразу знав, що нічим добрим це не обернеться.
Рафаель Колантоніо
Продажі Prey від Arkane справді виявилися незадовільними.
Колантоніо почував себе настільки винним через поцуплену назву, що хотів вибачитися перед авторами Prey 2006-го.
Рафаель Колантоніо
За словами девелопера, тоді він зрозумів, що має піти з компанії, оскільки більше не контролює своєї роботи. Це суперечило обіцянці про повну творчу свободу, яку дала Bethesda при купівлі Arkane.
Колантоніо оголосив про свій відхід з Arkane невдовзі після релізу Prey, пославшись на вигоряння та бажання проводити більше часу із сином. Зараз розробник очолює студію WolfEye, дебютом якої стала нещодавня Weird West - immersive sim про фентезійний Дикий Захід.