Контент для The Elder Scrolls Online вже якийсь час виходить за однією моделлю — історію та матеріали розподіляють так, щоб вистачило на весь рік. Через це багатьом геймерам доводиться чекати, щоб пройти сюжетну лінію цілком. ZeniMax прислухалася до гравців та вирішила відійти від концепції з короткими DLC.
Про це повідомив голова студії Метт Файрор (Matt Firor) у блозі MMO. Якщо вірити керівнику, це рішення не пов'язане з тим, що гру мають намір закинути або команда перекидає ресурси на інший проект.
Файрор вважає, що «Пригоди довжиною на рік» послужили TES Online гарною службою — з 2019 року система насичувала MMO контентом і підняла авторитет гри. Однак тепер ця схема вичерпала себе і почала обмежувати девелоперів.
Колектив повернеться до створення більших і насиченіших розділів. ZeniMax вже готовий оновлений контентний план на наступний рік:
Файрор зазначив, що TES Online пройшла великий шлях із релізу гри 2014-го. ZeniMax часом струшує її, щоб спробувати щось нове або зробити необхідні зміни. Команді ще належить оцінити, як відмова від річних пригод вплине темп розробки. «Якщо нам доведеться ще щось змінити, то ми це зробимо», - написав керівник.