Оббе Вермій (Obbe Vermeij) був технічним директором у Rockstar North з 1995-го по 2009-й. Нещодавно він почав згадувати про той період свого життя в особистому блозі і поділився купою цікавих історій про ігри Rockstar нульових.
Одна з найвідоміших пасхалок в GTA початку нульових — якщо вистрілити в місяць з снайперської гвинтівки, вона змінить розмір. Вермій розповів, як так вийшло:
Пам'ять в PlayStation 2 обмежена, тому там могла бути обмежена кількість типів автомобілів. Але головний нюанс навіть не в цьому.
За спогадами Вермея, PS2 могла тримати в пам'яті сім типів машин. Однак у грі часто виникали ситуації, коли були потрібні конкретні типи автомобілів: наприклад, якщо гравець досягав максимального рівня розшуку, то два слоти із семи займали поліцейський вертоліт і машина ФБР. В інших слотах могли знаходитися поліцейські легковики і фургони спецназу з попередніх рівнів розшуку, а також швидка, якщо неподалік були поранені перехожі, і машини, які були потрібні за скриптом сюжетної місії.
В результаті виходило, що на випадкові цивільні авто залишалося один або два слоти, через що ці типи машин починали зустрічатися набагато частіше.
Мабуть, Вермей розповість і про інші ігри, над якими він працював у Rockstar, зокрема, про San Andreas та GTA IV.