Відмова від формату «6 на 6» на користь «5 на 5» при переході до Overwatch 2 можна вважати одним із найбільш спірних рішень Blizzard. Зменшене число гравців у раунді далеко не всім припало до смаку і розробники про це знають. Однак надія на повернення ще є - студія готується протестувати колишній формат у низці івентів.
Порівняння часу очікування ігор у першій та другій Overwatch.
Про це в офіційному блозі розповів гейм-директор Overwatch 2Аарон Келлер (Aaron Keller). За його словами, формат із п'ятьма бійцями в команді був обраний відразу через низку причин. Наприклад, під час великих замісів простіше стежити за дев'ятьма іншими гравцями, ніж за одинадцятьма. Келлер описує це як «більш когнітивно керовану ситуацію». Також було важливо підвищити індивідуальний внесок геймерів і збалансувати вплив кожного класу на матч. Найголовніше ж головне завдання — скоротити вкрай тривалий час очікування. У раунді Overwatch 2 людей менше, тож і підбір відбувається швидше.
Незважаючи на всі докладені зусилля, Blizzard продовжує отримувати прохання повернути матчі на дванадцять осіб. За словами Келлера, колектив залишається відкритим до пропозицій і завжди готовий переглянути прийняті рішення. Тому Blizzard готується провести серію заходів, щоб випробувати різні формати в складі «6 на 6». Цей крок дасть змогу девелоперам проаналізувати інтерес з боку спільноти і дасть поживу для роздумів.
Випробування проведуть найближчим часом, але спершу розробникам необхідно подбати про пару важливих моментів. По-перше, це продуктивність зі збільшеним числом гравців у матчі, а по-друге — скорочення часу очікування. «Чи є такий світ, де люди готові змиритися з великими чергами, щоб зіграти в подібний формат? Можливо, але нам поки що на такий крок йти