Blizzard проводить внутрішню реорганізацію – наприклад, ключовим серіям призначили генеральних менеджерів. Компанія змінює корпоративну культуру після сексуальних скандалів та хоче робити більше ігор, з'ясував журналіст Джейсон Шрайєр (Jason Schreier).
У матеріалі для Bloomberg репортер пише, що у листопаді 2021 року управлінців призначили для франшиз Warcraft, Overwatch, Diablo і неанонсованого виживача під кодовою назвою Odyssey. Голови підрозділів повинні розробити дорожні карти розвитку серій, які, за планом, повинні допомогти збільшити кількість ігор, що випускаються.
Повернення ветерана студії Кріса Метцена (Chris Metzen) — це частина стратегії розподілу досвідчених старожилів між командами, яка покликана підвищити моральний дух персоналу та прискорити виробництво ігор. З цієї ж причини одного із засновників студії Аллена Адхема (Allen Adham) підвищили до головного дизайнера — він займатиметься багатьма проектами компанії. Адхем теж залишав Blizzard: 2004-го він пішов на 12 років і після повернення очолив відділ розвитку.
Blizzard займається цим останні місяці на тлі невдоволення Activision малою продуктивністю компанії. Шрайєр зазначив, що тиск із головного офісу постійно посилювався, оскільки, наприклад, між останніми новими іграми студії минуло шість років: Overwatch вийшла 2016-го, Diablo Immortal — 2022-го.
У Blizzard змінюють кадровий склад, незважаючи на можливе поглинання з боку Microsoft. Можливо, угода врешті-решт не відбудеться, оскільки в неї з'явився серйозний суперник — Федеральна торгова комісія США.