Журналістка IGN поспілкувалася з Петром Бабено (Piotr Babieno) — гендиректором студії Bloober Team, яка працює над ремейком Silent Hill 2. Розробник розповів про плани команди і не лише. Далі – найцікавіше.
Іграм студії, що вийшли, притаманний невигадливий геймплей — їх можна назвати симуляторами ходьби. За словами Бабено, Bloober має намір перейти до більш масштабних проектів із складнішими механіками. Ремейк Silent Hill 2 – саме такий проект.
Керівник не дав чіткої відповіді на питання, чи продовжиться співпраця Bloober та Konami після релізу свіжої Silent Hill 2. Як би там не було, Бабено вважає, що японський видавець рухається у правильному напрямку:
Бабено сподівається, що його компанія вступить до наступної фази, яку він називає Bloober 3.0. Перехід на другу стадію стався в середині 2010-х, коли гендиректор переглянув свій підхід до управління:
Basement Crawl – провальний клон Bomberman: середня оцінка гри на Metacritic склала 27/100.
Якщо вірити Бабено, з того часу він відмовився від мікроменеджменту і почав приділяти більше часу глобальним завданням на кшталт пошуку ресурсів. Бос Bloober задоволений ситуацією в команді — плинність кадрів вкрай низька, студія живе без скорочень і не планує продаватися іншим компаніям.
За задумом гендиректора, Bloober версії 3.0 продовжить випускати психологічні хорори:
Ремейк Silent Hill 2 стартує на ПК (Steam) та PlayStation 5; дата релізу невідома. У виробництві знаходяться ще два ужастики від Bloober: