Нещодавно в Шанхаї завершився Genshin Impact FES 2023 – офіційний фестиваль, присвячений однойменній грі від HoYoverse. У рамках івента співзасновник компанії та її президент Лю Вей (Liu Wei) розповів про труднощі, з якими зіткнулися розробники Genshin Impact.
Розробка рольової пригоди стартувала в 2017 році — тоді HoYoverse ще була невеликою студією і мала назву miHoYo. На той момент команда складалася із молодих, але недосвідчених фахівців. Більш того, у проекту не було двигуна, а девелопери не вміли робити відкриті світи. «Якби тоді я знав, що виробництво Genshin Impact виявиться настільки важким, ми могли і не взятися за неї», - зізнався Лю Вей.
До етапу бета-тестування у 2019 році був готовий лише регіон Мондштадт, і колектив дуже пишався ним. «Ми, будучи молодою командою, зробили проект з відкритим світом на смартфонах», - пояснив Вей. Однак початок випробувань затьмарили обвинувачення в плагіаті, що посипалися на розробників, мовляв, Genshin Impact дуже схожа на The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Доходило до крайнощів. У тому ж році під час виставки ChinaJoy miHoYo анонсувала версію RPG для консолі Sony, що дуже засмутило фанатів «Зельди». Один гравець люто розбив свою PS4 на знак протесту прямо на заході.