Провідний дизайнер квестів Cyberpunk 2077 Павло Саско (Paweł Sasko) поговорив із виданням PC Gamer і розповів, як у CD Projekt RED відбувається процес відбору ідей для побічних квестів. Виявилося, переважна більшість пропозицій взагалі не доходить до розробки.
Павло Саско
За словами Саско, він пропонує своїм дизайнерам викладати всі свої ідеї, щоб їх могла оцінити вся команда і вже з них вибрати найперспективніші.
Цікаве спостереження Саско — більшість хороших ідей для побічних квестів не вимагають якогось особливого бюджету на виконання. Якось раз Саско шукав матеріали, де люди збирали найкращі квести з Cyberpunk 2077 і Phantom Liberty — багато хто з них мав дуже маленькі бюджети порівняно з іншими квестами. «Можна зробити багато дивовижного з розумної ідеї, працюючи з обмеженнями», — підсумовує Саско.