Команда, відповідальна за Ricochet для Call of Duty, викотила чергову статтю, в якій перерахувала оновлення та покращення античита. Наприклад, тепер у любителів нечесної гри двоїться в очах. Також розробники пошаманили над системою скарг.
Девелопери продовжують виганяти чітерів з Modern Warfare II і Warzone 2.0. Однак деякі з них певний час тримають у грі, щоб зібрати інформацію про вразливості та ПЗ, якими вони користуються. Щоб у процесі вони не заважали порядним геймерам, Ricochet всіляко дурить шахраїв і вставляє їм палки в колеса.
Свіжий обмежувальний захід отримав назву Hallucination (або «Галюцинація»). Коли вона активна, читеру показують персонажів-приманок. Поведінкою така «лялька» схожа на живого гравця, оскільки це не бот, а клон одного з учасників матчу. Приманку бачать лише порушники порядку – для чесних користувачів вона не існує і ніяк не впливає на геймплей. Ricochet розміщує «підсадних качок» неподалік підозрілого користувача, і якщо той якимось чином провзаємодіє з ними, то видасть себе.
Також розробники поділилися, що прибрали з Ricochet механіку Quicksand (або «Зибучі піски»). Ця обмежувальна міра уповільнювала чітерів і випадково перепризначала клавіші управління. Команда зізналася, що спостерігати за приголомшеними шахраями було смішно, але дана механіка негативно впливала на решту гравців. «Уявіть, ви натрапили на користувача, який рухається зі швидкістю равлика серед гарячої битви. Це може спантеличити», - говорить піст.
Фахівці Activision підправили систему «репортів», щоб скоротити кількість неправдивих заяв та скарг на інших користувачів. Наприклад, розробники прибрали автозастосування деяких штрафних санкцій та внесли точність у внутрішньоігрові повідомлення.
Напередодні третього сезону