На папері Xbox Series X виглядає набагато потужнішим за PlayStation 5, однак на останній деякі ігри все ж працюють помітно краще. З чим це може бути пов'язано? Фахівці з Digital Foundry поспілкувалися з безліччю девелоперів і підготували відповідь.
Як зазначили в DF, поточне покоління консолей йде пліч-о-пліч у плані продуктивності — у більшості мультиплатформових релізів відмінності між Xbox і PlayStation мінімальні. А якщо такі і виявляються, то вони, як правило, стосуються масштабування динамічної роздільної здатності. І різницю неозброєним поглядом помітити досить важко.
Поговоривши з розробниками з топових студій, експерти Digital Foundry виділили три основні причини, через які PS5 може випереджати Series X:
При цьому в DF підкреслили, що у Xbox Series X є свої сильні сторони. Наприклад, уже згадана уніфікація Xbox і ПК, що полегшує розробникам завдання, а також сумісність із технологіями DirectX Raytracing і VRR. Остання на PS5 функціонує з обмеженнями. Крім того, Series X все ще випереджає консоль Sony за чистою обчислювальною потужністю.
Експерти впевнені, що в PS5 Pro інженери Sony збережуть усі сильні сторони базової версії і поліпшать їх, приправивши пристрій новими особливостями. Наприклад, ШІ-апскейлером PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR). «Він повинен стати свого роду ефективним множником для збільшеної продуктивності графічного процесора»,- вважають у DF. На поточний момент поліпшена версія PS5 ще не анонсована. Очікується, що вона надійде в продаж наприкінці 2024-го .