Remedy довелося відкласти запуск Alan Wake II на десять днів, щоб не перетинатися з іншими великими тайтлами. У бесіді з GamesIndustry.biz директор із комунікацій Томас Пуха (Thomas Puha) докладніше розповів про підбір дати виходу гри та пов'язані з процесом труднощі.
«Ми знаємо все про погані дати», — зі сміхом вимовив Пуха, оскільки першій Alan Wake не пощастило стартувати незадовго до Red Dead Redemption. Підшукати прийнятний слот для Alan Wake II теж виявилося тією ще задачею: на тлі конкуренції, що зросла, важко передбачити, які проєкти опиняться поруч у релізному вікні і хто саме перетягне на себе всю увагу.
Томас Пуха
Також керівник назвав ще одну причину, з якою потрібно рахуватися, — це сезон вручення нагород.
Однак перенесення не завжди гарантує, що гра покаже себе краще, оскільки «ситуація вже перебуває в русі». За словами директора, до виробництва підв'язана не тільки робота девелоперів, а й багато чого ще: підтримка видавця, очікування партнерів тощо.
Томас Пуха
Про все це Пуха заговорив, зокрема, і через висловлювання засновника студії Брета Роббінса (Bret Robbins) про невдале вікно релізу Immortals of Aveum — на старті чародійський шутер із тріском провалився, але згодом його продажі все ж почали зростати. На думку Томаса, запускати проєкт за новою інтелектуальною власністю ризиковано в будь-яку пору року, але те, що нині в ігор є довгий «хвіст» — це добрий знак. Якщо років десять тому на першу пару тижнів припадало 90 % продажів, то тепер багато покупців беруть інтерактивні розваги вже через якийсь час після релізу.