Бред Гілдербренд (Brad Hilderbrand) майже п'ять років працював старшим PR-менеджером Xbox і пішов звідти в травні 2024-го — тобто за лічені дні до того, як почалася піар-катастрофа із закриттям Arkane Austin і Tango Gameworks. В особистих соцмережах він поділився думками, чому Microsoft вирішила закрити такі (здавалося б) перспективні студії.
На думку Гілдербренда, причини дві — і обидві не пов'язані з сімейством Bethesda безпосередньо. Переказуємо його думки тезисно.
Як каже Гілдербренд, поки що ставка на великі франшизи в Game Pass (на кшталт Redfall і Starfield) себе не виправдала — зростання підписок виявилося далеко не таким великим, а інших гучних запусків, які призвели б до сильного інерційного зростання, на горизонті не видно.
Бред Гілдербренд