Dragon's Dogma II — гра з відкритим світом. А у всіх ігор з відкритим світом є проблема: як зробити переміщення з точки А в точку Б захопливим? Хтось пропонує звичайний «фаст-тревел», але автори Dragon's Dogma впевнені, що звичайний «фаст-тревел» — це для слабаків.
В інтерв'ю IGN керівник Хідеакі Іцуно (Hideaki Itsuno) поговорив про принципи, які заклали в основу подорожей світом Dragon's Dogma II:
Хідеакі Іцуно
У Dragon's Dogma II все-таки передбачений «фаст-тревел», але обмежений. Як і в першій частині, у сиквелі існує дорогий і рідкісний камінь, який може телепортувати вас у певні точки на карті. Крім того, в сиквелі є вози з волами, але вони рухаються тільки за конкретними маршрутами
У возів є свій нюанс: вони зовсім не безпечні, і ваша поїздка може закінчитися раніше, ніж ви очікували
Хідеакі Іцуно
Як додає Іцуно, загалом він вважає «фаст-тревел» зручною та гарною можливістю, але в Dragon's Dogma II хотіли відтворити відчуття великого шляху – а звичайні швидкі переміщення цьому заважають.
Dragon's Dogma II стартує 22 березня.