Чому ж The Order: 1886 недобрала балів? При створенні гри використовувалися передові технології — на кшталт рендерингу, заснованого на фізиці, — які в інших тайтлах того часу практично не зустрічалися. Коли 2011 року Ready At Dawn показала представникам Sony проміжний прототип, ті не відразу повірили, що PS4 зможе впоратися з The Order: 1886. Однак до релізу проєкт став виглядати тільки краще.
Перший час у Sony були налаштовані оптимістично до The Order: 1886, але коли в компанії відбулися кадрові перестановки, з Ready At Dawn почали співпрацювати вже інші люди. На команду почали чинити тиск, і розробникам довелося поспіхом доводити елементи до розуму. В іншому разі видавець втратив би віру в проєкт, а студія втратила б необхідні виплати.
За словами Пессіно, The Order: 1886 був потрібен ще щонайменше рік на розробку, але Sony не погодилася виділити додатковий час — видавець визначив дату виходу і обговорювати її не збирався. У підсумку Ready At Dawn виявилася змушена доробляти гру так, щоб встигнути до визначеного терміну.