Головні технічні експерти ігрової промисловості проаналізували версію Marvel's Spider-Man для ПК. Команді Digital Foundry сподобалася продуктивність колишнього ексклюзиву PlayStation на топових машинах, її задовольнила робота порту на Steam Deck, але залишилися питання оптимізації на відеокартах низького та середнього рівнів.
Саме через оптимізацію фахівці ще не випустили повноцінного розбору порту, хоча в їхніх руках симулятор Пітера Паркера пробув більше тижня. Весь цей час розробники з Nixxes були на зв'язку з журналістами та регулярно накочували патчі. Останнє оновлення надійшло сьогодні та покращило продуктивність на слабких картах на кшталт GTX 1060 (6 Гб) та Radeon RX 580 (8 Гб), які вказані у мінімальних системних вимогах. У тому числі, тому вихід ролика відклали.
Скрытое содержимое
У грі є режими з фіксованою частотою – 30 та 60 кадрів за секунду. Автори порту обіцяли, що літати Нью-Йорком на павутині в 60 fps можна буде навіть зі слабкою відеокартою при динамічному дозволі. Проте тести Digital Foundry показали, що фреймрейт поки що часом просідає, коли в кадрі з'являються деталізовані об'єкти.
Скрытое содержимое
На Steam Deck Marvel's Spider-Man вдається тримати приблизно 30 кадрів в секунду при динамічній роздільній здатності 700/800p та середніх налаштуваннях. Якщо усунути обмеження fps, можуть виникнути провали продуктивності аж до 15 кадрів, через які іноді раптово пропадає звук, а гра зависає.
Знову ж таки, запевняють експерти, останній патч покращив ситуацію. Проте заряду «портативки» вистачає лише на дві години, проте картинка того варта, роблять висновок фахівці.
Скрытое содержимое
Про погану продуктивність на слабких ПК говорять і рецензенти. Автору Attack of the Fanboy не вдалося позбутися просадок