Редактор персонажа в першій Dragon's Dogma був досить хорошим, але в Dragon's Dogma II розробники з Capcom перевершили себе. У свіжому ролику від IGN показано, наскільки прискіпливо можна підійти до створення протагоніста й ідеального пішака.
Як повідав керівник продовження Хідеакі Іцуно (Hideaki Itsuno), підвищена продуктивність сучасного «заліза» дала змогу команді створити вкрай гнучкий редактор персонажа. Однак виникла інша проблема — процес ускладнився. Його можна було порівняти з ліпленням героя з глини. Погодьтеся, з такого матеріалу мало кому вдасться зробити ідеального персонажа з першого разу. Тому фахівці витратили багато сил і часу, щоб спростити створення героїв, але зберегти купу опцій.
У підсумку до редактора Dragon's Dogma II прикрутили по два типи тіл для кожної раси, по дев'ять статур для кожного типу і величезну кількість голів, які були виконані на основі понад сотні сканів облич справжніх людей. Коли буде виліплена база, гравець може приступити до налагодження деталей на кшталт ходи, ширини плечей, довжини шиї, повноти губ тощо. Для одного лише носа Capcom підготувала дванадцять слайдерів.
Як зазначили в IGN, головним нововведенням редактора стала раса кошколюдей — її Хідеакі Іцуно мріяв додати ще з першої гри, але не міг через технічні обмеження. Все через шерсть, яку необхідно промальовувати для кожної сцени. У цієї раси свої особливості, що налаштовуються, наприклад, забарвлення і малюнок хутра, а також колір носа.
Почати пригоду в Dragon's Dogma II вийде з 22 березня на ПК (Steam), PlayStation 5 і Xbox Series. За словами гейм-директора, новачкам необов'язково грати в першу частину, щоб комфортно почуватися в сиквелі.