Лише через кілька днів після повноцінного релізу Payday 3 розробники змогли усунути основні проблеми з матчмейкінгом. Автори також вибачилися перед гравцями за не вдалий старт.
Невелике повідомлення з вибаченнями опублікували розробники в екс-твіттері студії майже відразу. Але ситуація стала настільки поганою, що висловитися довелося і генеральному директору Starbreeze Тобіас Сьогрену (Tobias Sjögren).
Тобіас Шегрен
Payday 3 - далеко не перша і не остання онлайн-гра з проблемами на старті щодо роботи мережевих служб. Однак шутер отримав свої негативні відгуки у Steam та середні оцінки критиків не лише через зламану систему підбору гравців. Гру лають за малу кількість контенту на старті та спірні рішення щодо дизайну прокачування.