«Голлум» вийшов, виявився чи не найгіршою грою року, і через день після релізу розробники опублікували вибачення. Сценарій знайомий, але цього разу є аспект: текст з вибаченнями писали через ChatGPT, а самі розробники навіть не знали, що конкретно буде в листі.
Німецький портал Game Two поговорив із 32 співробітниками студії Daedalic про те, чому The Lord of the Rings: Gollum виявилася такою катастрофою. Два співрозмовники, які побажали залишитися анонімними, стверджують таке:
Один з коментаторів у «Твіттері» перевірив ще раз, чи вміє ChatGPT писати такі листи, і підтверджує: результат вийшов дуже схожим на текст з вибаченнями за «Голлума».
Вибачальні листи за погані релізи досить давно перетворилися на окремий піджанр, бо вони майже завжди дуже схожі один на одного. Отже, і натренувати нейромережу спеціально створення таких листів було б нескладно. Але, здається, це перший випадок у ігровій індустрії, коли є свідчення того, що вибачення справді писали не люди, а нейромережа.