Вигляд із-за плеча — чи не головна інновація Resident Evil 4, яка задала тренд на багато років уперед. Проте розробники не розраховували зробити революцію, лише керувалися практичними міркуваннями.
Про це на офіційному YouTube-каналі серії розповіли її батько Сіндзі Мікамі (Shinji Mikami) та виконавчий продюсер Capcom Дзюн Такеуті (Jun Takeuchi). За їхніми словами, студія просто вирішила, що вигляд від третьої особи буде кращим, ніж фіксована камера з минулих частин Resident Evil.
Мікамі
Автор Super Smash Bros. Масахіро Сакурай (Masahiro Sakurai) був першим, хто похвалив зміну ракурсу, а девелопери Gears of War - одними з перших, хто скористався таким розташуванням камери.
Такеуті
Автори Gears of War зізналися, що камера в грі навіяна RE4.
Нагадаємо, нещодавно з тієї ж розмови Мікамі та Такеуті стало відомо, що Resident Evil 7 могла стати грою-сервісом із мікротранзакціями.