У 1999 році Рафаель Колантоніо (Raphael Colantonio) заснував студію Arkane, яка через сім років розділилася на два відділи - Arkane Lyon та Arkane Austin. У складі останньої гейм-дизайнер у 2017 році випустив Prey, а потім пішов у вільне плавання. Залишившись без лідера, Arkane Austin створила провальну Redfall, після чого на початку 2024-го Microsoft закрила студію. Це рішення Колантоніо розкритикував у недавньому інтерв'ю PC Gamer.
Рафаель Колантоніо
У рамках розмови Колантонио також розповів про причини свого звільнення. Розробник заявив, що не хотів створювати ігри в тому стилі, який вимагала Bethesda:
Рафаель Колантоніо
Колантоніо прагнув розвивати ідеї Dishonored і Prey, але через невтішні продажі Bethesda «вирішила, що це більше не є частиною стратегії». Видавець наполягав на створенні ігор-сервісів, внаслідок чого з'явилася провальна Redfall.
Тепер Рафаель Колантоніо очолює незалежну студію WolfEye, яка у 2022 році випустила ізометричну рольову гру Weird West. Зараз студія займається розробкою нового проекту — поки що безіменної екшен-RPG у сеттингу ретрофутуризму з виглядом від першої особи.