«Для багатьох із нас докласти руку до Assassin's Creed в антуражі феодальної Японії було давньою мрією», - поділилися розробники та підкреслили, що з моменту анонсу отримали безліч позитивних реакцій. Однак критики, зокрема від японців, теж вистачило. Якщо вірити посланню, команда поділяє пристрасть гравців до історії та глибоко поважає місцеві традиції й культуру.
За словами розробників, жодну з частин Assassin's Creed не варто розцінювати як фактичне представлення історії та історичних особистостей. Мета Ubisoft - зацікавити аудиторію певним сеттінгом, а також створити захопливу історичну фантастику. Щоб цього домогтися, колектив консультувався з дослідниками, істориками та фахівцями з японського підрозділу Ubisoft.
З звернення колективу
Згадали в Ubisoft і суперечки навколо фігури Ясуке. У тайтлі він представлений у вигляді самурая, хоча історики досі не зійшлися на думці, ким той був насправді. «Ми акуратно вплели його в оповідь і підійшли до питання з особливою увагою. Разом з іншим нашим протагоністом, японським сінобі Наое, яка не менш важлива для сюжету, пара героїв забезпечить геймерам різні стилі геймплея», — написано в посланні.
Девелопери також спонукали гравців не нападати на спеціалістів, які консультували розробників, мовляв, вони не несуть відповідальності за рішення, ухвалені в студії. Раніше глава Ubisoft Ів Гіймо (Yves Guillemot) засудив агресивні випади у бік своїх підлеглих на тлі обговорення «Тіней» .
Реліз Assassin's Creed Shadows намічений на 15 листопада для ПК (EGS, Ubisoft Connect), PlayStation 5 і Xbox Series. Абоненти Ubisoft+ та власники Gold Edition і Ultimate Edition зможуть пограти на три дні раніше. На початку липня Ubisoft вже довелося вибачатися за використання логотипу сучасної групи