Сьогодні виходить Immortals of Aveum — дебютний проект Ascendant Studios. На думку багатьох критиків, у команди вийшла гарна та видовищна гра, яка відчувається великобюджетним блокбастером. Однак для когось мінуси значно переважили плюси. Чим саме незадоволена преса читайте далі.
На момент написання нотатки у Immortals of Aveum 69 балів на Metacritic (версія для PS5) та 73 бали на OpenCritic (рекомендують 55% критиків). Оглядачам сподобалися система заклинань, багатий та добре прописаний світ, саундтрек, а також плавні та експресивні анімації персонажів. На думку деяких, у тайтлі витримано гарний баланс між дослідженням та битвами. Розробники спонукають користувачів відхилятися від сюжетної лінії, наприклад, показавши скриню через тріщину у стіні. «Коли я думав, що заліз туди, де я бути не повинен, я з подивом виявляв приховану скриню з нагородою за те, що я зійшов із второваної дороги», — поділився автор Noisy Pixel.
Однак мінусів Immortals of Aveum теж виявилося достатньо. Найчастіше в текстах зустрічаються такі скарги: однотипний дизайн противників, незручне і заплутане меню, битви з босами, що незапам'ятовуються, і передбачуваний сюжет. Крім того, елементи метроідванії впровадили досить посередньо, а лут, який можна виявити в різних куточках локацій, найчастіше виявляється пересічний. Протагоніст Джек теж сподобався далеко не всім, мовляв, він нудний та неприємний.
Ми вибрали висновки з трьох рецензій – з високою, середньою та низькою оцінками в рамках опублікованих оглядів.
Уеслі Леблан
Коннор Макар (Connor Makar)
Кріс Тапселл (Chris Tapsell)
Перші відгуки почали з'являтися і в Steam. Геймери вже наскаржилися на середню продуктивність навіть на потужному залізі. «Якщо у вас щось нижче, ніж 8-ядерний процесор або