Сайт GamesIndustry.biz поговорив із п'ятьма колишніми розробниками зі студії Striking Distance. За словами фахівців, у титрах The Callisto Protocol немає близько 20 осіб. Серед них є старші девелопери та ключові співробітники, які працювали над проектом понад рік.
«Я розумію, якщо підрядник виконує невеликий обсяг роботи протягом кількох місяців і йде, то його не згадають. Але ми говоримо про штатних співробітників, які понад рік займалися проектом і доклали руку до його значних частин», — цитує сайт одного з розробників. Імена девелоперів навмисно були приховані у матеріалі видання.
Для колишніх співробітників Striking Distance ігнорування в титрах стало особливо болючим з огляду на те, що їм доводилося кранчити. Багато хто працював по 12–15 годин на день, 6 або 7 днів на тиждень. І далеко не завжди розробники робили це з власної волі.
«Під час пандемії команда подвоїлася лише за три місяці. Доводилося багато радитись. Дизайнери, яких я знаю, працювали по 10 годин на день лише на нарадах. Тоді їм доводилося кранчити, щоб виконувати роботу, яку вони повинні були робити в рамках звичайних обов'язків», — доповнив інший розробник.
Екс-співробітники Striking Distance вважають, що таким жестом деякі керівники компанії хотіли покарати за ранній відхід зі студії або недостатню лояльність до окремих босів.