Багато розробників скаржаться, що їм важко адаптувати вимогливі проекти для Xbox Series S. Однією з причин є мізерний обсяг оперативної пам'яті. Microsoft прислухалася до девелоперів та спробувала вирішити питання.
У новій версії інструментарію для розробників (GDK) компанія надала сотні додаткових мегабайт пам'яті на Xbox Series S, перенаправивши їх на ігри з інших потреб консолі. Таким чином, «майки» сподіваються покращити її графічну продуктивність. Нагадаємо, до цього апдейта у розпорядженні студій знаходилося 8 гігабайт із 10 доступних на Series S.
Також оновлення GDK прискорює розподіл відеопам'яті на консолях, додає нові функції для ігор на ПК і так далі. Повний список покращень озвучили у відео нижче.
Консоль для 1440р, говорили вони