Перша частина наступної трилогії ігор з «Відьмака» вийде не раніше ніж через три роки. Про це та інші подробиці про майбутні ігри CD Projekt RED стало відомо з відповідей генерального директора Адама Кічинського ( Adam Kiciński ) на запитання інвесторів після гучного анонсу .
Проект Polaris стане першою для студії грою на Unreal Engine 5 та закладе основу для сіквелів. Тому їхнє виробництво стане простіше і швидшим — три роки на кожен. Старший віце-президент з розвитку бізнесу Міхал Новаковський (Michał Nowakowski) додав, що зазвичай розробка ігор на нових технологіях займає близько чотирьох-п'яти років, але це не означає, що так буде з Polaris.
Ще управлінці запевнили слухачів, що спін-офф Sirius, який поєднує в собі сюжетні та онлайн-елементи, — це «точно не маленька або мобільна» гра. У ній не буде відкритого світу, а її аудиторією повинні стати користувачі, що цікавляться всесвітрм, але не обов'язково грають у хардкорні RPG.
IGN проаналізувало список вакансій у відповідальній за Sirius студії The Molasses Flood, яку CDPR придбала ще у жовтні 2021-го. Команда зі США шукає художника за персонажами, якому має подобатися стилізований арт. Виходячи з портфоліо розробників і нової позиції, журналісти роблять висновок, що гра The Witcher може мати мультяшний вигляд.
Опис посади провідного дизайнера рівнів говорить про вміння кандидата створювати рівні як вручну, так і процедурною генерацією. До того ж чинний старший наративний дизайнер Бен Шварц (Ben Schwartz) говорив у LinkedIn, що працює над процедурними історіями для майбутнього проекту.
Старший дизайнер боїв повинен зробити битви з різними типами супротивників захоплюючими, із системою прокачування від ранньої гри до пізньої. Зважаючи на те, що попередні проекти The