У Steam трапилося ще одне інді-чудо: розробник-одинак випустив свій довгобуд і прийшов до великого успіху. Тепер його витвір всерйоз змагається з іншими гігантами майданчика від Valve.
Йдеться про Lethal Company — кооперативному хорорі, в якому ви ходите по закинутих місяцях. Ваш персонаж працює на Компанію і зобов'язаний збирати всякий мотлох, щоб досягти квоти від Компанії. Якщо гроші є, їх можна витратити або на складніші експедиції з нагородами вище, або на всякі косметичні предмети для себе і свого корабля. Якщо грошей немає і квота не виконана, ви дізнаєтеся, що робить Компанія з «ледачими» працівниками.
Кооператив має на увазі постійну комунікацію: наприклад, один із гравців може залишитися на кораблі і керувати операцією по приладах, повідомляючи корисну інформацію з радарів. Тим, хто вийшов «в поле», потрібно сканувати істот і застосовувати різні інструменти — від лопат до оглушальних гранат.
Гравцям Lethal Company дуже подобається: зараз у неї 97 % позитивних відгуків. В оглядах описують гру як «симулятор раба на зарплаті» і діляться історіями в дусі: «Іду коридором, бачу, як хтось наступає на міну, обертається, каже: «Біжіть» і вибухає. 10/10, зловив ПТСР».
Розробник Lethal Company кличе себе Zeekerss. Він займається невеликими хорорами і пробував себе як автора контенту в Roblox, а виробництво Lethal Company документував через свою сторінку на Patreon. Гра пережила безліч ітерацій: наприклад, спочатку місцем дії були тільки закриті приміщення, а замість космічного корабля використовувався ліфт.
Як вважають деякі аналітики, Lethal Company за перший місяць заробила близько $5,7 мільйона, а загальний тираж, швидше за все, складе кілька мільйонів копій. При цьому гра досить дешева (225 грн у Steam) і не пропонує