Розробники з Blizzard випустили відео з розповіддю про те, як створювався світ Diablo IV.
Зовнішній вигляд Санктуарія повернули до коріння. Тепер це знову похмурий світ, яким його гравці бачили в Diablo II. Художники намагалися продумати, як місцеві жителі створювали власні твори мистецтва, щоб осмислити війну між ангелами і демонами. Тримаючи цю думку в голові, розробники створювали архітектуру та оточення.
Гравці матимуть змогу відвідати п'ять унікальних зон. Для кожного розробники створили свій неповторний стиль. Персонажам належить блукати пустелею, штурмувати стрімкі скелі, перетинати небезпечні болота і не тільки.
Дизайн монстрів також було змінено. Багато хто з них став страшнішим, похмурішим і потворнішим. Також зовнішній вигляд монстра відображатиме його зв'язок із регіоном, в якому він мешкає.
До того ж розробники згадали, що унікальні здібності ворогів доповнюватимуть один одного, щоб групи різних противників становили більш серйозну загрозу для гравця.
Крім того, у грі буде безліч диких звірів, на яких можна полювати заради ресурсів. У цьому має допомогти вірний пес, якого гравці зможуть самостійно приручити.
Девелопери постаралися урізноманітнити заняття у відкритому світі. Є короткі побічні завдання та багатоступінчасті побічні квести з продуманим сюжетом. Гравці можуть зіткнутися із раптовим вторгненням демонів або піти на бій зі світовим босом.
Ще в гру додали локації, які раніше були представлені в синематиках: каплицю, підземелля з безліччю мостів і навіть кімнату, в якій було викликано королеву сукубів Ліліт.
Diablo IV стартує 6 червня на ПК, PlayStation та Xbox.