Portal: Prelude - сюжетний мод для першої Portal, який виступає неофіційним приквелом гри. Він вийшов у 2008 році, а тепер отримав вражаючий апгрейд за допомогою інструментів RTX Remix від NVIDIA.
Компанія звернулася до моддерів, щоб ті пошаманили над Portal: Prelude. Завдяки платформі RTX Remix колективу вдалося освіжити текстури, а також впровадити підтримку трасування променів, DLSS 3 для підвищеної продуктивності, NVIDIA Reflex для зменшення затримки та RTX IO для прискореного завантаження. Остання дебютує в Portal: Prelude і з'явиться в ПК-версії Ratchet & Clank: Rift Apart.
Приклад RTX IO. Завантаження текстур на максимальних налаштуваннях у роздільній здатності 4K на системі з GeForce RTX 4090 та SSD-накопичувачем Samsung 980 Pro NVMe.
Як пишуть фахівці NVIDIA, над ремайстром працювали всього п'ять чоловік — робота у такої невеликої команди зайняла трохи менше восьми місяців. Завантажити облагороджену Portal: Prelude вийде в Steam з сьогоднішнього дня.
Для 1080p.
Для 1440р.
Для 4K.
Нагадаємо, у грудні NVIDIA викотила Portal with RTX — версію проекту з покращеними текстурами та моделями, а також тінями та освітленням на основі трасування променів. Реставрацію гри також було проведено за допомогою RTX Remix. Повноцінно платформа ще вийшла, але частина її інструментів вже зберігається у відкритому доступі.