RTX Remix — платформа від NVIDIA, яка дозволяє створювати ремастери старих ігор на DirectX 8 і 9, а також впроваджувати в них рейтрейсинг, покращені штучним інтелектом текстури та інше. Напередодні компанія виклала середовище у відкритий доступ.
Платформа дає можливість записати сцену у грі, а потім замінювати асети в режимі реального часу. Користуючись RTX Remix, умільці зможуть освіжити текстури за допомогою ШІ, а також додати ремастер рейтрейсинг (у тому числі трасування шляху), підтримку VR, технології масштабування зображення DLSS і Reflex, яка зменшує затримку системи. Вийде навіть змінити положення внутрішньоігрової камери і перетворити проект з виглядом від першої особи на ізометричну.
Поки що NVIDIA випустила лише частину задуманого. Окремо взята RTX Remix може вносити зміни лише у вже існуючі ассети. Розширить можливості інструментарію Creator Toolkit, який скоро з'явиться в ранньому доступі. Він дозволить додавати в гру абсолютно нові матеріали та використовувати ШІ для підвищення якості будь-яких ассетів.
На GitHub можна знайти вихідний код RTX Remix разом з інструкцією із застосування та детальною довідкою про технологію. За словами NVIDIA, оновлену Portal з трасуванням променів зробили саме за допомогою повної версії RTX Remix.