У науковому журналі Nature Human Behavior було опубліковано дослідження щодо ефективності заборонних заходів у Китаї щодо часу гри у відеоігри серед молоді. Вчені дійшли висновку, що політика місцевої влади не працює належним чином.
Автори дослідження з Великобританії та Данії зв'язалися з компанією Unity Technologies, яка розробила однойменний двигун. Вчені проаналізували знеособлені дані китайських облікових записів. Усього їм довелося опрацювати інформацію з 2,4 мільярда облікових записів.
Вчені відразу обмовилися, що в їхній роботі є два істотні припущення. Вони оцінювали знеособлену інформацію, тобто дані не лише підлітків, а й дорослих. Статистика була зібрана тільки за іграм, що працюють на двигуні Unity. Проте аналіз даних каже, що населення Китаю не поменшало грати в комп'ютерні ігри і навіть навпаки.
Перші обмеження у Китаї з'явилися у 2019 році. Тоді підліткам заборонили грати ночами та встановили тимчасовий ліміт — 90 хвилин у будні та до трьох годин у вихідні. З 2021 року правила посилили. Грати дозволяється тільки з п'ятниці до неділі одну годину на день. Автори дослідження зазначили, що після 2019 року середній загальний щотижневий ігровий час для одного гравця оцінювався у 1,29 години, а після посилення у 2021 році – 1,51 години.
У своїй статті вчені приходять до висновку, що немає жодних доказів того, що обмежувальні заходи, що діють, позитивно позначаються на вирішенні проблеми ігрової залежності.