Perfect Dark вийшла на Nintendo 64 у 2000 році, а пізніше отримала покращене видання. Кодувальник Райан Дуайєр (Ryan Dwyer) зміг повністю декомпілювати обидві версії. Тепер у умільців з'явиться можливість створити їхній ПК-порт та модифікації.
Якщо вірити сайту , який відображає поточний стан декомпіляції, білди NTSC-1.0 та NTSC-Final готові вже на 97,4%. Однак сам умілець підкреслює, що робота насправді завершена, а частка, що залишилася, — це кілька функцій, які не до кінця зіставлені по байтах.
Скрытое содержимое
Нагадаємо, в юридичному плані створення такого проекту не порушує авторських прав, оскільки код пишеться з нуля і не використовує захищені законом фрагменти та асети — музику чи текстури. Раніше таким чином на ПК перебралися неофіційні порти Mario 64 та The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Незабаром користувачі самотужки підтягнули в них графіку, роздільну здатність та впровадили нові «фічі».
Тим часом у виробництві знаходиться перезапуск Perfect Dark – ним займаються Crystal Dynamics та The Initiative. Розробка зіткнулася з низкою проблем, хоча глава Xbox Game Studios стверджує, що все негаразд. Коли проект побачить світ — досі неясно.