Capcom оприлюднила кілька роликів з оглядом базових механік і зброї в Monster Hunter Wilds. Геймери зможуть скакати верхи, користуватися гаком-кішкою, махати величезним мечем і не тільки.
У кожного мисливця на монстрів є зброя, наприклад, дворучний меч. Його власник проводить повільні, але потужні атаки, а також може парирувати або блокувати шкоду. Коли меч прибраний за спину, герой пересувається швидше і може використовувати предмети на кшталт лікувальних зілля. Коли лезо оголене, його можна пустити в хід, але можливості переміщення обмежені.
Щоб швидше впоратися з противником, стане в пригоді режим фокусування — він підсвітить рани і вразливі місця звіра. Удари по них завдають більше шкоди. Крім того, в цій стійці герой буде точніше проводити атаки і захищатися. Необхідно лише направити камеру в потрібне місце.
Також мисливцям потрібна їздова тварина, якою в Monster Hunter Wilds виступає пернатий Сейкрет, схожий на суміш страуса з ящіркою. Скакуна завжди можна закликати свистом. Сейкрет не тільки носить на собі героя з його поклажею, а й допомагає орієнтуватися на місцевості — він здатен знайти шлях до поточної мети, чи то квест, чи то монстр. Прямо з сідла дозволено збирати ресурси, заточувати меч, лікуватися і перемикатися між основною і другорядною зброєю.
Серед екіпіровки кожного мисливця присутня праща. З її допомогою вийде метати найрізноманітніші снаряди, які можна знайти навколо. Також у пращу вбудований гак-кішка — він допоможе підбирати предмети на відстані та взаємодіяти з оточенням.
Monster Hunter Wilds з'явиться на ПК (Steam), PlayStation 5 і Xbox Series колись у 2025 році. Список локалізацій озвучать пізніше.