EA Motive випустила патч, який виправляє неполадку з рендерингом текстур у рімейку Dead Space — винуватцем виявилася технологія оптимізації шейдингу (VRS). Оновлення вже доступне на ПК та PlayStation 5, а до Xbox Series дістанеться цього тижня.
Геймери звернули увагу, що об'єкти в тіні гра промальовує менш детально, ніж освітлені моделі. У хорорі, де головному герою доводиться блукати в темряві, подібна проблема може відволікати від процесу. Свіжий патч ліквідує цей баг, тепер користувачі ПК можуть відключити технологію VRS. EA Motive також вивчає інші проблеми, про які повідомляють геймери.
Оновлена Dead Space стартувала 27 січня та отримала високі оцінки як від преси, так і від гравців. Digital Foundry вже протестувала хорор - фахівці виявили кілька слабких місць технічного характеру, що не завадило рімейку здобути похвалу від команди.