У Suicide Squad: Kill the Justice League є елементи гри-сервісу, через які багато користувачів стали ставитися до неї з побоюванням. Але в самій Rocksteady впевнені, що проєкт «не можна віднести до якоїсь однієї категорії».
Про це розповів директор із продуктів у Rocksteady Дарій Садегіан (Darius Sadeghian) у рамках бесіди з виданням PLAY Magazine. Він спробував відповісти на критику сервісної моделі та жодного разу не використовував цей термін стосовно Suicide Squad. За його словами, команда хотіла зробити тайтл із кооперативом на чотирьох і особливо не замислювалася над тим, щоб дотриматися канонів якогось певного жанру. Керівник вважає, що бойовик усе ще просякнутий духом серії Batman: Arkham.
Дарій Садегян
У Suicide Squad команда має намір вибудувати дружнє співтовариство, де кожен користувач відчуватиме себе не тільки членом загону, а й частиною міжнародного об'єднання фанатів. «Саме ця ідея лежала в основі виробництва. Гру від самого початку створюють як пригоду, яку можна розділити разом із друзями», — наголосив Дарій. Різноманітні кепкування, таблиці лідерів та інше покликані посилити зв'язок між геймерами та спільнотою загалом.
Також керівник пообіцяв вагони безкоштовного контенту в перший рік підтримки Suicide Squad: Kill the Justice League. Наприклад, колектив випустить сюжетні місії, додаткові локації, екіпірування, костюми, колекційні предмети і навіть нових персонажів з унікальними механіками. Крім того, вже після релізу введуть офлайн-режим.
Нагадаємо, після демонстрації ігрового процесу в лютому 2023-го геймери підняли хвилю обурення. Сталося це, зокрема, через прикручені до «Загону самогубців» елементи гри-сервісу. Пізніше реліз відклали, однак лише заради виправлення помилок і загального полірування —