Автор порталу VG247 на конференції розробників GDC поспілкувався з Бенні Хіллом (Benni Hill), креативним директором шутера Luna Abyss. Також журналісту вдалося пограти у робочий білд проекту.
Розробники з Bonsai Collection не приховують своєї любові до похмурих і опрацьованих світів. Вони вирішили взяти за основу естетику бруталістської архітектури та побудувати гру навколо цього художнього стилю.
Бенні Хілл
У цьому ролику є нові кадри ігрового процесу.
Після затвердження концепції ігрового світу розробники замислилися над ключовою механікою. Майже відразу вони дійшли жанру шутера, але вирішили, що він має бути незвичайним. Тоді девелопери почали додавати елементи bullet hell. Десятки та сотні снарядів, яскраве освітлення та велетенська архітектура на фоні склалися в єдине ціле.
Бенні Хілл
Журналіст VG247 пограв близько 20 хвилин у робочий білд Luna Abyss і побачив у цьому шутері тематичний коктейль з BioShock, NieR: Automata та Returnal.
Дата релізу Luna Abyss досі не анонсована. Проект готується до виходу на ПК (Steam, Epic Games Store) та PlayStation 5.