Творці ігрового двигуна Unity підняли справжню бурю у спільноті розробників ігор своєю новою ініціативою. Тепер девелопери мають платити компанії за кожну установку гри.
Зміни набудуть чинності з 1 січня 2024 року для всіх проектів, створених на Unity. Після того, як студія-розробник запрацює на продажах гри певну порогову суму і її проект встановлять понад зазначену кількість разів, студія повинна буде платити авторам Unity комісію за кожну установку гри.
У рахунок йдуть навіть багаторазові установки одним і тим самим користувачем на одному пристрої. Те саме стосується демо-версій та безкоштовних ігор. Наприклад, якщо вийде якась вигадана гра і її встановлять 500 тисяч разів, а автори вибрали тариф Unity Personal, розробники повинні будуть заплатити додатково 60 тисяч доларів крім інших виплат на користь автора двигуна. За умови, що прибутки перевищили 200 тисяч доларів за останні 12 місяців.
Теоретично можлива ситуація, де безкоштовну гру встановлять 3 мільйони разів, автори зароблять на внутрішньоігровому магазині 200 тисяч доларів, але мають виплатити Unity 560 тисяч доларів.
Президент Unity Create Марк Віттен (Marc Whitten) заявив, що нові збори потрібні для того, щоб компанія продовжувала розвивати двигун і підтримувати оновлення програми Unity Runtime.
Марк Віттен
Однак своєю ініціативою Unity Software викликала подив серед спільноти розробників. Багато хто звернув увагу, що ці збори буквально можуть збанкрутувати невеликі команди.
Тепер додаткові фінансові ризики будуть у всіх розробників, які випускають свої ігри у підписних сервісах. Піратство завдаватиме прямої шкоди розробникам, адже інструменти Unity, напевно, враховуватимуть і ці установки. Розробникам буде складніше перейти від моделі buy to play до